úterý 26. srpna 2014

(RC) - 2 v 1

Mám tu pro vás dvě takové mini recenze na dvě kraťoučké knížečky, které jsem měla obě přečtené za jeden den. Byly to takové oddechovky na jedno odpoledne, ale aspoň jsem se zabavila.

***

Obecné informace o knize najdete zde.

Mám ráda erotické romány, ale jen ty kvalitní a slovo kvalita se nadá přiřadit k této knize. Ne jen, že jsou tam častí chyby typu - místo měla, měl, brala, bral. Nebo i tečky čárky, což mě dost rozčilovalo. Ale hlavním problémem byla podoba s knihou Padesát odstínů šedi jen v hodně zkrácené verzi a jednou úchylkou navíc. Mladá Mia odjíždí na zámek za mladým hrabětem, jenže ten má rád jistou činnost. Stejně jako Christian má rád, když má nad ženami převahu. 
To autorům už dochází originalita, nebo co se děje? Skoro všechny erotické romány mají minimálně dva prvky Odstínů. Jediným plusem knihy jsou krásné popisy míst a ne doslovné popisy úchylných scén. Za to jsem byla hodně ráda. Přece jen nemusím vědět všechno. Na tak krátkou knihu jsem čekala aspoň originální nápad, který jsem bohužel nedostala. Knihy mě hodně zklamala. 


4/10

***

Obecné informace o knize najdete zde.

Tenhle díl byl o něco lepší, přesto že i tady měl hlavní hrdina své divné choutky. Naštěstí to nebyly ty stejně jako u Odstínů, což mě potěšilo. Tentokrát se jednalo o zkrášlování nahého těla provazy. Není to přímo svazování, i když je to tomu dost blízko. Tyhle choutky jsou typický pro indické země a pro nás je to nové a neokoukané. Tímhle autorku chválím, ale na druhou stranu podoba s Odstíny tkvěla v začátku. Mladá nezkušená Helena má novou práci hádejte s kým se spustí? Ano se svým šéfem. Není to přesto jako u Padesáti odstínů šedi, ale dost podobný to je. 
Ale pořád lepší než předešlý díl (Ale každý má jiné autory). 



5,5/10



9 komentářů:

  1. Knížky bych si asi nepřečetla, moc mě nezaujaly. :)

    OdpovědětVymazat
  2. I když mi erotické romány nevadí, tyhle mě moc nezaujaly. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já na erotické romány vůbec nejsem :D Takže pro mě asi nic moc, ale je to zřejmě prostě taková oddechovka. Taky nechápu proč se dneska všechno píše jak Odstíny -.-

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle jsem četla, jen z dlouhé chvíle a rozhodně souhlasím s hodnocením, snad jen, že Temná vášeň se mi příběhem libíla víc než ta druhá - i když abych řekla pravdu obě stejně nic moc.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě by hlavně nenapadlo něco takového číst, protože na ty erotické romány moc nejsem. Ale určitě to chce odvahu pustit se do takové po přečtení nekvalitní knihy :) To je poprvé, co u tebe vidím tak nízké hodnocení :)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou hodně minirecenze :) A na základě tvého hodnocení si je určitě nepřečtu :) Ale já vlastně ani moc nejsem na erotické romány no :)

    OdpovědětVymazat
  7. No, erotické romány byly i před Odstíny, rozdíl je jenom v tom, že dnešní doba a propagace tu knížku prostě dostaly na vrchol mezi ty top...

    Já osobně nečtu romány, takové ty vyloženě láska až za hrob bla bla bla...to fakt ne, erotické romány jsou romány, kde slovo sex, nahradilo slovo láska. Tak to vidím já, ale možná právě tohle je na těch knížkách to, co lidé vyhledávají...

    OdpovědětVymazat
  8. Na erotické romány... nemám prostě věk :D

    OdpovědětVymazat
  9. Časem to možná zkusím někde sehnat. :)

    OdpovědětVymazat