středa 23. července 2014

Filmové potěšení poprvé

Ahoj lidičky,
dneska přicházím s novou rubrikou, která se bude zabývat, už podle názvu je to pochopitelné, filmy. Říkáte si, proč dávám na knižní blog zrovna filmy? Jednoduché - filmy úzce souvisí s knížkami. Někdy více, někdy méně, ale souvisí.
Pokaždé budu psát o něčem jiném. Nabízí se možnosti jako například Moje oblíbené filmy, Co se uvádí v kinech, Filmy podle knižní předlohy, Pohádky, které zasáhnou i srdce dospělého,...
Je toho hodně na výběr a budu se snažit to často obměňovat, abyste se mi nenudili. A dneska přicházím s tématem....

Co se uvádí v kinech 

Mám pro vás tři tipy, na které se rozhodně vyplatí jít do kina!


***

Hvězdy nám nepřály


Hazel a Augustus jsou dva svérázní teenageři, které spojuje záliba v černém humoru, opovržení konvencemi a láska, která s nimi pořádně zamává. Jejich vztah je výjimečný i vzhledem k místu, kde se potkali. Zamilovali se do sebe totiž během sezení v podpůrné skupině pro boj s rakovinou. Snímek Hvězdy nám nepřály je filmovou adaptací celosvětového bestselleru Johna Greena.

Hvězdy nám nepřály jsou zfilmovány podle stejnojmenné knižní předlohy, kterou vydalo nakladatelství Yoli (filmová obálka) a Knižní klub. Kdo knížku četl, dočká se přesné kopie se stejnými hlášky, citáty a rozhovory, což jistě všichni ocení. Sebou si hlavně nezapomeňte vzít kapesníčky, protože film je ještě smutnější než knížka a to je co říct! V hlavní roli hraje Shailene Woodley (Hazel), která pro zajímavost Hrála i Tris v Divergenci. Augustuse hraje Ansel Elgort, který jako by přímo ožil z knížky. Tenhle film určitě doporučuji, protože i ta nejodolnější dušička kouzlu umírajících puberťáků podlehne.


***

Jak vycvičit draka 2


Vzrušující druhý díl epické trilogie Jak vycvičit draka se znovu vrací do fantastického světa
hrdinného Vikinga Škyťáka a jeho věrného draka Bezzubky. Nerozlučné duo se musí postarat o mír na zemi a zachránit budoucnost lidí a draků před mocichtivým Dragem.                                                                       
Já jdu na tuhle animovanou pohádku do kina v sobotu a nesmírně se těším. Všude v recenzích najdete jen pozitivní reakce a samou chválu. Po jedničce se hodně lidí bálo, že dvojka bude zklamáním, protože jen u málokterého filmu se povede i další díl. Ale tentokrát se to opravdu povedlo. Škyťák už není malé dítě, nýbrž silný a chytrý mladý muž, který si získal srdce mnoha diváků. Bezzubka je na tom ještě líp, protože tohoto dráčka všichni milovali už od prvního okamžiku a v tomhle díle zazáří ještě víc. Už se do kina moc těším a snad se mi to bude líbit stejně tak jako všem ostatním.
PS: Ten trailer je úžasný!



***

Transformers 4


Akční fenomén Michael Bay natočil další díl akční sci-fi Transformers. Díl se zlověstným podtitulem „Zánik“ je sice přímým pokračováním úspěšném série, v mnoha ohledech ale bude úplně jiný než předchozí části. Především se proměnili jeho lidští hrdinové. Místo zápolení mladého Sama Witwickyho s Transformery a životem vůbec budeme sledovat automechanika Cadea (Mark Wahlberg), který žije sám s dospívající dcerou (Nicola Peltz) na farmě v Texasu, kde se snaží opravovat nepojízdné vraky a po opravě je prodávat. Jeho život se změní ve chvíli, kdy se z hromady šrotu, kterou si přiveze do dílny, vyklube Transformer. Od tragických událostí, které na konci třetího dílu zničily půlku Chicaga, uplynuly dva roky a tito tvorové jsou od té doby na černé listině. Cade a jeho dcera se na ní díky nečekanému nálezu objeví také.                                                                                                                                                                                     Do třetice tady  mám něco pro milovníky Transformers a akčních filmů. Ve filmu je jen pár oddechových míst, převážná část je napínavá, akční a dobrodružná. Rozhodně se nebudete nudit, ale spíš zírat s otevřenou pusou, nebo cítit napětí v těle, protože ani tento film nenechá člověka chladného. Trochu mě zklamalo, že už se nesetkáváme se Samem, který nás doprovázel předešlé tři díly, ale setkáváme se s novými postavami. Je to velké změna a ne pro všechny by musela být příjemná, ale obsazení herců je v rámci možností dobré. 


***

9 komentářů:

  1. Bezzubka nejlepší! Já byla včera a vážně se mi to moc líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásná nová rubrika :3333 :D
    Na Hvězdách jsem byla, Transformery jsem nedokoukala pořádně ani poprvé, tak by mi čtyřka byla trochu na nic¨. Na Jak vycvičit draka bych šla strašně ráda, ale už to u nás nedávají :((((((( Doufám, že se to brzo objeví i v televizi :( I když je zvláštní, jak tam Škyťák vypadá starší :D Jsem zvyklá na trochu jinou grafiku :D
    P.S.: Že bych měla první koment? :O :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hviezdy nám nepriali môže byť dobrý film, ale nepreferujem také filmy, ani knihu som nečítala, ale môže to byť fajn. Ako vycvičiť draka 2 na to sa nesmierne teším a dúfam, že sa mi na to podarí ísť do kina, jednotka bola super a tak mi ostáva iba veriť, že dvojku neskazili :D
    Transformers 4, na to som bola v kine prednedávnom, bolo to dobré a akčné, miestami skutočne nereálne, pretože v jednej chvíli bolo jedno auto (autobot) rozbitý a v ďalšom zábere už takmer nepoškodený, ale to je holt kúzlo filmu :D

    Inak nápad na túto rubriku je super, aj ja mám rubriky filmy, ale zatiaľ tam mám iba jeden článok, možno časom niečo pribudne :D

    OdpovědětVymazat
  4. Na Hvězdách jsem byla a jsou super, Jak vycvičit draka dvojku jsem taky viděla, i když v mizerné kvalitě, ale vím, o co tam jde, a Transformers 4... To si asi někde stáhnu. :D Doufám, že to bude možné co nejdřív.

    OdpovědětVymazat
  5. Na Jak vycvičit draka 2 jsem v kině byla a je to super. :D Hvězdy nám nepřály jsem ještě neviděla, ale do kina už to asi nestihnu, u nás už se to nehraje. :(

    A Transformers jsem viděla jen jedničku a není to zrovna typ filmu, který by mě zaujal, natož abych na něj šla do kina...

    OdpovědětVymazat
  6. V kině jsem byla na Hvězdách a moc se mi to líbilo. :) A taky jsem nedávno byla i na dvojce Jak vycvičit draka - je to vážně super. :) Transformers 4 jsem zatím neviděla, ale ráda bych si to někdy stáhla, jsem zvědavá a těším se. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ze všech mě asi nejvíc zaujal Jak vycvičit draka, i když jsem ještě ani neviděla první díl :D Já mám animáky strašně ráda :) ... Transformers mi nikdy nic neříkali a Hvězdy nám nepřály? Nejraději bych si nejdřív přečetla knihu, abych nebyla ovlivněna filmem :)

    OdpovědětVymazat
  8. Viděla jsem Hvězdy nám nepřály (taky je doporučuju i knihuxD), o tom zbytku jsem slyšela, ale asi se na to nepodívám :)

    OdpovědětVymazat